Ali veste, kdo se giblje po prostorih vašega podjetja?
Kaj je kontrola pristopa?
Kontrola pristopa je varnostni sistem, s katerim nadzorujemo, kdo lahko vstopa in dostopa do posameznih prostorov podjetja. Lahko bi rekli, da opravlja vlogo 24-urne varnostno službe brez prisotnosti varnostnika na vhodu podjetja.
Sistem
kontrole dostopa sestavljata strojna in programska oprema, ki omogočata
omejevanje vstopa v podjetje in/ali prehodov med prostori podjetja v
skladu s poslovno in varnostno politiko. Strojna oprema (elektronske ključavnice, čitalci, kontrolerji) fizično preprečuje vstop nepooblaščenim osebam, medtem ko s programsko opremo
nadzorujemo in nastavljamo omejitve ter podeljujemo pristopne pravice
posameznikom ali skupinam. Dostope lahko dodelimo trajno ali samo za
specifične časovne intervale, ter jih po potrebi kadar koli spremenimo.
Čemu kontrola pristopa?
Tri najpomembnejše funkcije vsakega sistema kontrole pristopa, ki naredijo sistem praktično nepogrešljiv, so:
- Zagotavljanje varnosti zaposlenih
- Varovanje premoženja podjetja
- Varovanje poslovnih informacij
Z dodeljevanjem različnih dostopnih pravic lahko enostavno omejimo, kdo lahko katera vrata v podjetju odpre in kdo ne. Od vhodnih vrat do posebej varovanih prostorov.
Večina
slovenskih podjetij je že prepoznala prednosti tovrstnega sistema in
uspela implementirati nekakšno obliko kontrole pristopa, ki omogoča
pregled nad gibanjem ljudi po podjetju. Ti sistemi so seveda lahko zelo
enostavni ali precej kompleksni in se razlikujejo po svoji
fleksibilnosti in funkcionalnostih. Dobra novica je, da se kontrola
pristopa kot področje konstantno razvija in napreduje v smeri večje
varnosti in manjše kompleksnosti implementacije in rabe.
Kontrola pristopa v oblaku: Door Cloud
Trenutno najnaprednejša oblika, ki se pogosto izkaže tudi za najbolj stroškovno učinkovito ter najbolj priročno rešitev, je kontrola pristopa v oblaku in Špica na tem področju predstavlja svojo najnovejšo aplikacijo Door Cloud.

Katere prednosti lahko Door Cloud ponudi pri vzdrževanju varnosti v vašem podjetju?
- Ker
se platforma Door Cloud nahaja v oblaku, lahko pristope spremljate in
upravljate v realnem času, od kjerkoli in kadarkoli, preko spletne ali
mobilne aplikacije.
- Oblak omogoča tudi centralno upravljanje
vrat in dostopov: vsa vrata podjetja lahko nadzorujete na enem mestu, ne
glede na to, ali se nahajajo na popolnoma različnih lokacijah po
Sloveniji ali svetu. Vsa vrata lahko daljinsko odklenete, kjer koli in
kadar koli.
- To pomeni, da je Door Cloud kot nalašč za oddaljene
lokacije z enimi vrati, saj so lahko vodene iz centralnega sistema.
Odlično za lažje upravljanje in stroškovno zelo učinkovito, saj vam za
oddaljeno lokacijo ni treba vzpostaviti ločenega sistema.
- Izgubljeni
ključi oz. kartice z Door Cloudom ne predstavljajo več resnega
problema. Dostop lahko namreč v trenutku prijave izgube odstranite na
daljavo in ključ ne odpira več vrat vašega podjetja.
- Dostop
lahko posamezniku enostavno dodelite ali odvzamete kadar koli. Lahko mu
ga tudi dodelite izključno takrat, ko ga potrebuje (recimo, čistilni
servis lahko v podjetje vstopi samo vsak petek od 17:00 do 19:00, sicer
pa se vrata z njihovim »ključem« ne odprejo).
- Aplikacija vam
omogoča enostaven nadzor in pregled nad zgodovino vseh vstopov in
izstopov, nudi popolno sledljivost vstopa v varovane prostore ter
informacijo o tem, ali so vsi posamezniki, ki so vstopili v stavbo, tudi
zapustili prostore v primeru nesreče ali požara.
- V primeru incidenta na telefon v trenutku prejmete opozorilo, kar znatno zmanjša odzivni čas in olajša razreševanje.
- Door
Cloud kontrola pristopa ne potrebuje lastnega strežnika, kar vam
zagotavlja večjo varnost in manj tveganja z manj napora. Vrhunsko
varnost Špica zagotavlja z najnovejšimi standardi in protokoli, z
gostovanjem na Microsoft Azure ter komunikacijo preko sodobnega
Amazonovega IoT protokola.
- Kontrola pristopa Door Cloud s
sodobnim API-jem omogoča veliko lažjo integracijo z drugimi sistemi v
podjetju. Tudi s Špicino rešitvijo za registracijo delovnega časa, All
Hours.
- Aplikacija pa ni samo bolj priročna za administratorja
sistema, ampak tudi za zaposlene. Običajne kartice oz. obeske za
odklepanje vrat lahko namreč zamenjate z Door Cloud aplikacijo na
pametnem telefonu.
Špica International d.o.o., kot
dolgoletni strokovnjak na tem področju, lahko poskrbi, da bo tudi vaše
podjetje sledilo naprednim tehnologijam kontrole pristopa ter
evidentiranja delovnega časa. Naši najnovejši rešitvi v oblaku (All
Hours in Door Cloud) bosta celostno poskrbeli za to, da bosta čas in
prostor še naprej najboljša skupaj.