Samodejna evidenca delovnih ur

Zaposlenim ni potrebno ničesar ročno vnašati v Excel tabelo, vam pa ni treba ničesar ročno preračunavati. Konec meseca samo izvozite poročilo iz All Hours!

Aktualna evidenca delovnih ur vseh zaposlenih vam je vedno na voljo le klik stran. Ko pa potrebujete podatke za obračun plač, pa jih zlahka izvozite v Excel ali .csv datoteko.

All Hours bo samodejno izračunal delovne ure zaposlenih na podlagi vaših nastavitev in zabeleženih registracij, vi pa samo prenesete poročila. S tem sebi in vašim zaposlenim prihranite ogromno ročnega dela.

All Hours v poročilu prikaže zabeležene ure v kategorijah:

  • Plačana prisotnost
  • Plačana odsotnost (npr. terensko delo, odmor za kosilo)
  • Neplačana prisotnost
  • Neodobrena odsotnost
  • Dopust, bolniška odsotnost in ostale odsotnosti

 

Prav tako so vam na voljo tudi podrobnejša poročila o točnih prihodih in odhodih zaposlenih ter ostale dodatne informacije.

Z našega bloga:

Prihranite čas in denar. Preizkusite All Hours brezplačno!