Kako deluje?

1, 2, 3 in že imate samodejno evidenco delovnega časa.

1. Ustvarite račun za svoje podjetje

  • Kliknite na Brezplačni preizkus
  • Vnesite podatke
  • Klik na Prijavite se brezplačno

 

2. Izberite pravila in dodajte zaposlene

  • Izberite pravila
  • Dodajte emaile zaposlenih, da jih dodate v račun

 

3. Zaposleni pričnejo z registracijami

  • Z uporabo mobilne aplikacije
  • ali preko spletnega portala

 

4. Profitirajte

  • Svoje podatke prenesite v Excel ali CSV obliki
  • Upravljajte z odsotnostmi
  • Prihranite čas in denar!

 

Mnenje uporabnika:

SREČKO VELKAVRH, METTLER TOLEDO d.o.o.

Aplikacijo uporabljamo dobrega pol leta in imamo zelo dobre izkušnje:

  • pokrivamo celoten spekter zaposlenih (administracija, servisno in prodajno osebje),
  • glede na terensko naravo dela servisnega/prodajnega osebja, je za nas nadvse pomembna možnost registracije na mobilni napravi,
  • vsak zaposleni ima možnost, da si sam uravnava svojo potrebno mesečno kvoto potrebnih ur (enostavna in pregledna poročila)
  • in kar je zelo pomembno, zaposleni so rešitev dobro sprejeli (jo ne smatrajo kot neko dodatno obremenitev), kar je predpogoj za redno uporabo.
  • administrator ima posledično relativno malo dela ob koncu (zaključku) meseca.

Prihranite čas in denar. Preizkusite All Hours brezplačno!