Prodaja:    
   
01 568 08 16

Obračun Plač

Hitra in natančna priprava obračuna plač.

All Hours zagotavlja, da obračun poteka avtomatično glede na pravila, ki jih nastavite po potrebah vašega podjetja.  

• Pregledna poročila
• Izvoz podatkov po vaši meri
• Prednastavljeno za hiter začetek

Priložena pravila

V nastavitvah delovnega časa so že definirane naslednje postavke:

• Plačani čas - redno delo,
• Štetje nadur,
• Prazniki in dela proste dneve,
• Dopusti (letni, izredni, študijski, porodniški),
• Bolniške odsotnosti
• Pravilo malice
• Kratki odmori
• Dnevni plan ur
• Pravilo obveznega časa
• Saldo ur

Definirate pa lahko povsem svoje vrste plačil, odsotnosti, dogodkov in kategorij časa. Tako obračun zares prilagodite svojemu podjetju.

Nivoji obračunskih pravil

Zaposleni lahko delajo po različnih pravilih, tako da lahko delo obračunate pravilno tudi za osebe s skrajšanim delovnim časom, invalidskim statusom ali drugimi posebnostmi.

Pravila lahko prilagajate na nivoju celotnega podjetja, na nivoju posameznih skupin znotraj vaše organizacije ali celo na nivoju posameznega zaposlenega.

Poročila in izvoz podatkov za plače

Poročila in izvoz evidence delovnega časa lahko povsem prilagodite vašim potrebam (količina prikazanih podatkov, razvrščanje, filtriranje, itd). 

Pred začetkom obračuna plač preprosto prenesite poročilo delovnega časa (PDF, Excel, CSV, TSV), ki ustreza vašim potrebam za obračun plač.

Preizkusite brezplačno

All Hours lahko brezplačno uporabljate 14 dni in rešitev temeljito preizkusite brez vsakega tveganja. 

Začni brezplačni preizkus