Registracija na spletu

Vsak All Hours uporabnik ima dostop do osebnega spletnega portala, kjer s spletno uro enostavno zabeleži svoj delovni čas. S tem se izognemo stroškom nakupa in inštalacije registracijskega terminala.

Zaposleni:
Zaposleni s spletno uro zabeležijo svoj prihod na delo, odmore ter odhod. Poleg tega imajo v spletnem portalu vpogled v svojo evidenco ur ter stanje letnega dopusta. Zahteve za odsotnosti (dopust, bolniška odsotnost,…) oddajajo preko portala ali mobilne aplikacije.

Administrator:
Administratorski portal omogoča pregled evidence delovnih ur vseh zaposlenih in morebitnih kršitev ter digitalizirano vodenje odsotnosti. Zbrani podatki so vedno posodobljeni in na voljo za vpogled v realnem času. Ravno tako jih možno v različnih oblikah izvoziti v Excel ali .csv format poročil.

Uporaba spletnega portala je na voljo vsem All Hours uporabnikom.

 

*Če želite zaposlenim onemogočiti registracijo izven prostorov vašega podjetja, lahko možnost spletne registracije omejite zgolj na določene IP naslove.

Registracija preko mobilne aplikacije:

Vsi zaposleni imajo dostop do brezplačne mobilne aplikacije. Aplikacija beleži lokacije prihodov in odhodov na delo s pomočjo Googlovih in Applovih lokacijskih storitev.

Z našega bloga:

Ali je evidenca delovnega časa v manjših podjetjih smiselna? - V večjih podjetjih je administracija delovnih ur zaposlenih zelo obsežno opravilo. Ta… ... Več